جمعه10 فروردين 1403     Friday, March 29, 2024
1402/02/13
کدخبر :85083
127
چاپ :

سپاه عصاره دفاع از ارزش‌هاست

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان، سپاه را فرزند انقلاب دانست و گفت: سپاه عصاره دفاع از ارزش‌هاست و ماموریتش نیز همین است.

حجت الاسلام والمسلمین حسن علیدادی سلیمانی در دیدار هیئت رئیسه و نماینده ولی فقیه در سپاه ثارالله استان کرمان به مناسبت روز معلم و هفته عقیدتی سیاسی در سپاه، اظهار کرد: تربیت و آگاهی انسان از ماموریت‌های سختی هستند که خداوند این ماموریت را برعهده بزرگترین و نزدیک ترین افراد به خودش گذاشته است.
او ادامه داد: اسلام به سه بخش احکام، عقاید و اخلاق تقسیم می‌شود که احکام و اخلاق کاملا تحت تاثیر اعتقادات هستند.

به گزارش دل عالم به نقل از ایسنا، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان، سپاه را فرزند انقلاب دانست و گفت: سپاه عصاره دفاع از ارزش‌هاست و ماموریتش نیز همین است.

او بیان کرد: آگاهی دادن، تحلیل درست داشتن و زمان شناسی، حرکت به موقع کردن بسیار مهم هستند و اگر تحلیل درستی از مسائل نداشته و حرکت به خوبی انجام نشود  معتقدترین افراد، با همان اعتقاداتشان ممکن است دچار خطاها و انحرافات زیادی شوند.

حجت الاسلام والمسلین علیدادی سلیمانی تصریح کرد: همیشه و در هر زمان به یک الگو نیاز داریم زیرا حوادث جاری و واقعه برخی اوقات به میزانی پیچیده هستند که فرصت تحلیل آنها در زمان مناسب را پیدا نمی‌کنیم بنابراین حرکت، رفتار و گفتار ولایت فقیه در زمان غیبت معصوم برای ما حجت است و ما را از تردید به سرعت خارج می‌کند.

او با بیان این مطلب که سازمان عقیدتی و سیاسی وظیفه تربیت افراد و حرکت دادن جریانات را دارد که رسالت بسیار سختی است، تاکید کرد: سپاه همیشه تلاش کرده که در چهارچوب جبهه حق حرکت و انقلاب را حفظ کند لذا سپاه و بسیج ماموریت سخت و ارزشمندی دارند.

امام جمعه کرمان عنوان کرد: اکنون در دهه پنجم انقلاب اسلامی قرار داریم و سپاه پاسداران در این مدت سرفراز بوده و کمترین ایراد و خطا به کارش وارد است.

حجت الاسلام والمسلمین علی عربپور مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ثارالله استان کرمان نیز در این دیدار گفت: تفکر و اندیشه زمینه ساز رشد انسانهاست.

او در ادامه تصریح کرد: ماموریت عقیدتی سیاسی در سپاه، رشد فرماندهان، مدیران، پاسداران و بسیجیان و خانواده‌های آنهاست و لذا آموزش‌های گوناگونی برای کارکنان عقیدتی سیاسی در طول سال برگزار می‌شود.

عربپور ادامه داد: در طول سال برای بالغ بر ۷۰۰ پاسدار و خانواده‌های آنها و حدود ۱۴۰۰ سرباز برنامه‌های مختلف با حضور اساتید و مربیان برجسته و مسابقات ورزشی، قرآنی، فرهنگی و سیاسی، علمی، بصیرتی، کتابخوانی و ... برگزار می‌کنیم و اثربخشی آن را در کاهش خطاهای انحرافی و عقیدتی می‌بینیم.

او افزود: در همه نواحی ما دو روحانی مستقر است ضمن آنکه در هر ناحیه سه یا چهار سرباز طلبه نیز حضور دارند.

برچسب ها :

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید :

  1. نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  2. نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
  3. نظرات پس از ویرایش ارسال می‌شود.
دیدگاه شما ثبت شد
مطالب پیشنهادی
دل عالم

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به پایگاه خبری دل عالم می باشد.