پنج شنبه6 ارديبهشت 1403     Thursday, April 25, 2024
1402/02/13
کدخبر :85082
154
چاپ :

سرپرست جدید اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان کرمان معرفی شد

طی مراسمی از خدمات مهدی رجبی زاده مدیرکل سابق، تقدیر و سرپرست جدید اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان کرمان معرفی شد.

میرعماد مشاور رئیس سازمان‌ منابع طبیعی و مسئول هماهنگی امور استانها در مراسم معارفه مدیرکل جدید منابع طبیعی کرمان ضمن تقدیر از زحمات مهدی رجبی زاده در دوران تصدی مسئولیتش، وی را فردی توانمند و با تجربه معرفی و با اشاره به تغییرات و جابجایی‌ها در سیستم مدیریتی سازمان‌ها بر هم افزایی و تلاش گسترده در جهت تعالی و رشد سازمانی تاکید کرد و گفت: جابجایی در مسئولیت‌ها، امری عادی و نشانه پویایی نظام اداری است.

به گزارش دل عالم به نقل از ایسنا، او حفظ و صیانت از آب و خاک را رسالتی بزرگ دانست و افزود: با اقدامات اصولی و علمی در راستای حفظ و صیانت از منابع طبیعی می‌توان برای پیشبرد برنامه‌ها و اهداف این حوزه و انتقال این میراث ارزشمند به آیندگان تلاش کرد.

میرعماد اظهار کرد: نمی‌توان به تنهایی از منابع طبیعی حفاظت کرد و باید تمام بخش‌ها به کمک منابع طبیعی آمده و این هنر یک مدیرکل توانمند است که بتواند بین دستگاه‌های اجرایی تعامل برقرار کند.

او تصریح کرد: مردم در حال حاضر در خصوص مسائل مربوط به منابع طبیعی مطالبه‌گر و دغدغه‌مند هستند و باید بین مردم و منابع طبیعی ارتباط خوبی برقرار شود.

مشاور رئیس سازمان و مسئول هماهنگی امور استان های سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری کشور ادامه داد: امروزه در دنیا به جنگل به‌عنوان منبع تولید چوب نگاه نمی‌کنند و ارزش زیست محیطی جنگل‌ها و اکولوژیکی این منابع با ارزش دارای اهمیت بیشتری است.
 
به گزارش ایسنا، علیرضا ابوالحسنی سرپرست جدید اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان کرمان نیز در این مراسم بر عدالت محوری، قانون مداری و خدمت خالصانه در انجام امور تاکید و حفاظت، احیاء و توسعه اراضی ملی را سه اصل مهم در این حوزه برشمرد و افزود: دستیابی به این مهم در گرو تلاش و همدلی همه کارکنان است.

او با اشاره به اهمیت سرمایه انسانی یک سازمان در پیشبرد اهداف گفت: ساماندهی منابع انسانی نیازمند تدبیر، آینده نگری، امکان‌سنجی و توجه ویژه به تخصص و تعهد آن مجموعه است.

ابوالحسنی با تاکید بر پرهیز از تبعیض و ضرورت نگاه عادلانه به نیروی انسانی در دستگاه‌ها بیان کرد: با اتخاذ تدابیر ویژه و راهبردی می‌توان در جهت تحقق کارآمد مأموریت‌های سازمانی موفق عمل نمود.

علیرضا ابوالحسنی پیش از این عهده دار مسئولیت‌هایی چون ریاست اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان کرمان، ریاست اداره ممیزی اداره کل منابع طبیعی استان و معاونت حفاظت و امور اراضی اداره کل منابع طبیعی استان بوده است.

به نقل از پایگاه اطلاع رسانی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری کرمان، آئین تقدیر  و تکریم از مهندس مهدی رجبی زاده و معارفه علیرضا ابوالحسنی به عنوان سرپرست اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان کرمان با حضور میرعماد مشاور رئیس سازمان و مسئول امور هماهنگی استان های سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری کشور، باغخانی پور دستیار ویژه رئیس سازمان‌ منابع طبیعی، معاون هماهنگی امو عمرانی استانداری کرمان و مدیران دستگاه های اجرایی استان برگزار شد.

برچسب ها :

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید :

  1. نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  2. نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
  3. نظرات پس از ویرایش ارسال می‌شود.
دیدگاه شما ثبت شد
مطالب پیشنهادی
دل عالم

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به پایگاه خبری دل عالم می باشد.