جمعه10 فروردين 1403     Friday, March 29, 2024
1401/12/16
کدخبر :82172
17
چاپ :

سربازان گمنام، بسترساز امنیت برای رشد و توسعه ایران اسلامی‌

رئیس کل دادگستری استان کرمان گفت: سربازان گمنام امام زمان «عج» با مجاهدت، ایمان و پیروی از فرامین رهبری، بسترساز امنیت برای ایجاد رشد و توسعه ایران اسلامی بوده‌اند.



 

به گزارش دل عالم به نقل از روابط عمومی دادگستری، متن پیام حجت الاسلام والمسلمین ابراهیم حمیدی به شرح ذیل است:
بهترین مردم هر زمان کسانی هستند که منتظر ظهور حضرت مهدی علیه السلام هستند. امام سجاد (ع)
منتظران را پایان انتظار به رسولی است که با گنجینه ای آمیخته از صفات تمامی پیامبران، با ظهور خود، دین را بر همه جهان حکم فرما می‌سازد و قیامش مانند قیامت و از بین برنده همه گناهان و نامش از بین برنده همه نامردمی هاست و از این روست که منتظران به شمیم عطرآگین نرگس منتظرند.

به یقین انتظار ظهور مهدی(عج)، انتظار تحقق همه خوبی‌هایی است که عِطر جان نواز آرامش و صلح را در پهنه هستی می گستراند و آدمی را به سوی افق روشن سعادت و امنیت رهنمون می سازد.

فرزندان سخت کوش این سرزمین، نشسته بر سجاده های ایمان و انتظار، در اوج گمنامی خود مفتخر به آنند که در ردای سربازی امام زمان (عج) فتنه ها و توطئه های دشمنان را خنثی می کنند و از این روست که رهبر معظم انقلاب اسلامی تاکید دارند که "وزارت اطلاعات با همت نیروهای با ایمان، متعهد، متخصص، دلسوز و انقلابی خدمات بزرگی برای انقلاب انجام داده است و اکنون پایگاه عظیم مبارزه و جهاد در عرصه جنگ اطلاعاتی در دنیای امروز است".

مبرهن است که امنیت، آسایش و اقتدار مثال‌زدنی نظام مقدس جمهوری اسلامی در برابر دسیسه و توطئه‌های مختلف دشمنان، حاصل خون شهیدان، فداکاری ایثارگران و تلاش بی‌وقفه و خستگی‌ناپذیر مجموعه خدوم، هوشیار و موقعیت‌شناس نیروهای نظامی، انتظامی، اطلاعاتی و امنیتی خصوصاً سربازان گمنام امام زمان «عج» است که همواره با مجاهدت، تکیه‌بر سلاح ایمان و پیروی از فرامین مقام معظم رهبری «مدظله‌العالی» بسترساز امنیت برای ایجاد رشد و توسعه ایران اسلامی بوده‌اند.

در این فرصت مغتنم؛ میلاد مسعود یگانه‌ منجی عالم بشریت‌، حضرت ولی‌عصر «ارواحنا له الفداه» را به همه مسلمین جهان، منتظران ظهور و سربازان گمنام آن حضرت در اداره اطلاعات، تبریک و تهنیت عرض نموده و از درگاه خداوند متعال، تعجیل در فرج مبارک آن حضرت و همچنین توفیق درک محضرش و خدمتگزاری در عصر ظهور ایشان را برای همه محبین و شیعیان اهل‌بیت (ع) مسئلت می‌نمایم.

برچسب ها :

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید :

  1. نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  2. نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
  3. نظرات پس از ویرایش ارسال می‌شود.
دیدگاه شما ثبت شد
مطالب پیشنهادی
دل عالم

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به پایگاه خبری دل عالم می باشد.