جمعه31 فروردين 1403     Friday, April 19, 2024
1402/02/23
کدخبر :85535
20
چاپ :

رفاه‌ مردم جیرفت قربانی اهمال کاری شهرداری و شرکت گاز

در حالی فرماندار جیرفت از تلاش برای ایجاد وحدت رویه بین شهرداری و شرکت گاز سخن به میان می‌آورد که تا کنون محقق نشده و از طرفی واکنش امام جمعه این شهر را نیز به همراه داشته است.

احمد بلندنظر بعد از انتقاد امام جمعه جیرفت در خطبه های نماز جمعه این هفته نسبت به وضعیت گازرسانی که دستخوش عدم همکاری بین شهرداری و اداره گاز شده و از  فرماندار جیرفت خواسته در این مورد ورود کند تا بیش از این خدمات رسانی عمومی معطل نماند، اظهار کرد: در همه حال  رفاه و توسعه همه جانبه شهرستان مد نظر ماست و  توصیه‌های ائمه جمعه را چراغ هدایت می‌دانیم، لذا در راستای آرامش و آبادانی توصیه‌ها و پیشنهادات ائمه جمعه، نخبگان و فرهیختگان را می پذیریم و به کار می گیریم و در همین راستا جهت عمران شهری جیرفت بخصوص در زمینه اجرای پروژه گازرسانی، تا کنون در این خصوص تلاش زیادی داشته ایم تا موجب همگرایی مابین شهرداری و اداره گاز شهرستان در جهت پیشرفت این پروژه بشویم، متاسفانه به لحاظ اختلاف دیدگاه زیاد میان این دو دستگاه خدمات رسان تا کنون این مهم محقق نشده است.

به گزارش دل عالم به نقل از ایسنا، اگر چه وضعیت عمران شهری جیرفت مورد انتقاد شهروندان نیز قرار دارد که بلندنظر تاکنون موفق به رفع مشکل بین شهرداری و شرکت گاز نشده و این اختلاف به تریبون نماز جمعه کشانده شده است.

فرماندار جیرفت پیرو تذکر جدی حجت الاسلام تارم امام جمعه اظهار کرد: برای ادامه  عملیات گازرسانی به همه نقاط شهر، تا کنون با دعوت از شهرداری و اداره گاز شهرستان چندین  جلسه با محوریت فرمانداری تشکیل داده ایم و در این جلسات بر رفع اختلافات فنی تاکید کردم و برای اطمینان خاطر از اینکه دو دستگاه مذکور در راستای اجرای پروژه گازرسانی، قصوری را نداشته باشند در جلسه شورای تامین مصوب کردیم که پروژه گازرسانی تعطیل نشود و دو اداره اختلافات فنی خود را حل و فصل کنند، البته برابر قانون، کسانیکه از مصوبات شورای تامین تخطی کنند، نیز مورد مواخذه و بازخواست خواهند شد.

بلندنظر از اهتمام ویژه برای ایجاد وحدت رویه میان شهرداری و شرکت  گاز خبر داد و به شهروندان قول داد که پروژه اجرا و توسعه شبکه گازرسانی شهری هر چه سریعتر تعیین تکلیف شود و شهروندان به رفاه نسبی دست یابند.

بر اساس این خبر، امام جمعه جیرفت در خطبه های نماز جمعه 22 اردیبهشت ماه ضمن انتقاد از وضعیت گازرسانی در این شهر  از مسئولان خواسته به شکلی عمل کنند تا مردم بیش از این متضرر نشوند اما به نظر می رسد با توجه به اظهارات فرماندار جیرفت که تا کنون موفق به حل مشکل بین شهرداری و شرکت گاز نشده، دادستان به عنوان مدعی العموم برای رفع دغدغه‌های مردم ورود نماید.

برچسب ها :

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید :

  1. نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  2. نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
  3. نظرات پس از ویرایش ارسال می‌شود.
دیدگاه شما ثبت شد
مطالب پیشنهادی
دل عالم

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به پایگاه خبری دل عالم می باشد.