شنبه1 ارديبهشت 1403     Saturday, April 20, 2024
1402/03/08
کدخبر :87089
29
چاپ :

راه‌اندازی سایت خانواده با نشاط توسط دانشگاه علوم پزشکی کرمان/ راهکاری برای زندگی بهتر

عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی کرمان گفت: سایت خانواده بانشاط به آدرس www.happyfamily.ir دارای محتوای آموزشی رایگان برای زندگی بهتر را طراحی کردیم.

نوذر نخعی  در نشست خبری به مناسبت هفته ملی بدون دخانیات با بیان این مطلب که مقابله با دخانیات تنها با کارهای سلبی با شکست روبرو خواهد بود، افزود: توانمندی خانواده‌ها یکی از موثرترین راه‌های مقابله با دخانیات است و از ۹ سال قبل این کار با تولید محتواهایی همچون ساخت کلیپ، کتاب، پوستر، اسلاید و ... کلید خورد.

به گزارش دل عالم به نقل از ایسنا، او ادامه داد: سایت خانواده بانشاط به آدرس www.happyfamily.ir دارای محتوای آموزشی رایگان برای زندگی بهتر را طراحی کردیم و برخی از کلیپ ها و محتویات این سایت به قدری علمی است که می تواند از پاشیده شدن خانواده ها جلوگیری کند و برای تولید محتوای این سایت هزاران ساعت وقت گذاشته شده است.

این استاد پزشکی اجتماعی بیان کرد: اپلیکیشن مُهَک(www.mohakapp.ir ) برای مردم بسیار راه گشاست و قسمتی از این اپلیکیشن درباره نحوه ارتباط خانواده با فرزندانشان، آموزش داده شده است.

او ادامه داد: سامانه مشاوره ۳۷۴۷ در ساعات اداری به سئوالات بهداشتی و روانی مردم پاسخگو است و اگر استقبال خوبی از این سامانه شود، عصرها نیز فعال می شود.

 علی بهرام نژاد مدیر گروه سلامت اجتماعی و روانی دانشگاه علوم پزشکی کرمان نیز در این نشست گفت: امروز از سایت خانواده با نشاط و اپلیکیشن مُهَک رونمایی می شود.

او ادامه داد: اپلیکیشن مُهَک درباره مراقبت همه جانبه از کودکان است و دارای بخش های آموزشی، خودارزیابی و پرسش و پاسخ است و سایت خانواده بانشاط نیز برای خانواده ها و کارشناسان است.

مدیر گروه سلامت اجتماعی و روانی دانشگاه علوم پزشکی کرمان تصریح کرد: اپلیکیشن مُهَک را می توان از طریق بازار و یا بارکدی که روی پوستر آن است دانلود و نصب کنید.

برچسب ها :

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید :

  1. نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  2. نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
  3. نظرات پس از ویرایش ارسال می‌شود.
دیدگاه شما ثبت شد
مطالب پیشنهادی
دل عالم

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به پایگاه خبری دل عالم می باشد.