پنج شنبه6 ارديبهشت 1403     Thursday, April 25, 2024
1400/01/19
کدخبر :45590
47
چاپ :

دوربین‌ها تردد غیرمجاز به شهرهای قرمز و نارنجی را ثبت می‌کنند

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل راهور ناجا با بیان این‌که ورود خودروهای با پلاک غیربومی به شهرهای گروه قرمز و نارنجی ممنوع و خروج خودروها با پلاک بومی از این شهرها نیز ممنوع است

به گزارش دل عالم به نقل از فردای کرمان،رئیس مرکز اطلاعات و کنترل راهور ناجا با بیان این‌که ورود خودروهای با پلاک غیربومی به شهرهای گروه قرمز و نارنجی ممنوع و خروج خودروها با پلاک بومی از این شهرها نیز ممنوع است، گفت که تخلف ترددهای غیرمجاز در طرح مقابله با کرونا توسط دوربین‌ها و واحدهای گشتی ثبت می‌شود.

سرهنگ احمد شیرانی بیان کرد: «ورود خودروهای با پلاک غیربومی به شهرهای گروه قرمز و نارنجی ممنوع و خروج خودروها با پلاک بومی از این شهرها نیز ممنوع است».

وی ادامه داد: «ثبت تخلفات ترددهای غیرمجاز در این طرح توسط دوربین‌های مکانیزه‌ی ثبت تخلف در شهرها و جاده‌ها و تیم‌های گشتی پلیس صورت می‌گیرد».

شیرانی افزود: «برابر مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا، محدودیت‌های تردد شبانه‌ی خودروها در تمام شهرهای گروه قرمز، نارنجی، زرد و آبی از ساعت ۲۲ تا ۳ بامداد کماکان ادامه خواهد داشت».

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل راهور ناجا گفت: «براساس ابلاغ ستاد ملی مقابله با کرونا ورود پلاک‌های غیربومی به شهرهای قرمز ممنوع و متخلفان یک میلیون تومان و ورود به شهرهای نارنجی ۵۰۰ میلیون تومان جریمه می‌شوند».

به گفته‌ی شیرانی، همه‌ی شهرها مشمول محدودیت تردد شبانه از ساعت ۲۲ تا سه بامداد شده و ۲۰۰ هزار جریمه خواهند شد.

برچسب ها : پلیس

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید :

  1. نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  2. نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
  3. نظرات پس از ویرایش ارسال می‌شود.
دیدگاه شما ثبت شد
مطالب پیشنهادی
دل عالم

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به پایگاه خبری دل عالم می باشد.