چهارشنبه5 ارديبهشت 1403     Wednesday, April 24, 2024
1400/05/14
کدخبر :53033
67
چاپ :

جایگاه کرمان باید در شان شهید سلیمانی ارتقاء یابد

مدیرکل امور شهری استانداری کرمان گفت: کرمان در ایران و جهان به واسطه سردار شهید حاج قاسم سلیمانی جایگاه ویژه ای دارد و باید به گونه ای برنامه ریزی کنیم که کرمان یکی از شهرهای مهم ایران اسلامی در آینده

"شهسواری" صبح امروز ۱۴ مردادماه در مراسم ادای سوگند و آغاز به کار ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر کرمان اظهار کرد: امروز ۴۴۰ نفر در استان کرمان در ۸۴ شورای اسلامی شهر سوگند یاد می کنند وی ادامه داد: شهرستان کرمان دارای ۱۳ شورای شهر است لذا مقرر شد که انتخابات روسای شوراها در محل شوراها برگزار شود.

به گزارش دل عالم به نقل از ایسنا,مدیرکل امور شهری استانداری کرمان با اشاره به ویژگی های سردار سلیمانی و جایگاه خاص ایشان در جهان عنوان کرد: کرمان در ایران و جهان به واسطه سردار سلیمانی جایگاه ویژه ای دارد و باید به گونه ای برنامه ریزی کنیم که کرمان یکی از شهرهای مهم ایران اسلامی در آینده باشد، هر چند معتقدم اکنون نیز یکی از شهرهای مهم است اما باید جایگاه آن ارتقا یابد.

وی خطاب به اعضای شورای اسلامی شهر کرمان تاکید کرد: اعتبارات عمرانی باید به صورت عادلانه در همه محلات شهر توزیع شود و فقط به بالاشهر کرمان توجه نکنید.

شهسواری با برشمردن وظایف شورای شهر بیان کرد: یکی از مهمترین وظایف شورای شهر انتخاب شهردار است و بدانید اگر شهردار در میان مردم باشد، اعتماد مردم جلب می شود و این اعتماد هیچ گاه از پشت میز کار به دست نمی آید.

 فتح الله مویدی به عنوان مسن ترین عضو شورای شهر کرمان سوگندنامه را قرائت کرد. ضمن اینکه سیدمحمدصادق تقوی یزدی و محمدامین شمسی گوشکی جوان ترین اعضای شورای اسلامی شهر کرمان هستند.

برچسب ها :

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید :

  1. نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  2. نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
  3. نظرات پس از ویرایش ارسال می‌شود.
دیدگاه شما ثبت شد
مطالب پیشنهادی
دل عالم

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به پایگاه خبری دل عالم می باشد.