پنج شنبه6 ارديبهشت 1403     Thursday, April 25, 2024
1401/06/21
کدخبر :70623
21
چاپ :

تغییرات در مدیریت بحران استانداری کرمان/«سعیدی» رفت؛ «سالخورده» آمد

طی حکمی از سوی استاندار کرمان، «حمید سالخورده» به سمت سرپرست اداره کل مدیریت بحران استانداری کرمان منصوب شد.

 آیین معارفه حمید سالخورده به سرپرستی اداره کل مدیریت بحران استانداری کرمان  با حضور معاون توسعه مدیریت و منابع استان کرمان و مدیرکل حوزه استاندار کرمان برگزار و در این جلسه با اهدای لوحی به امضای استاندار کرمان از بیش از چهار سال حضور مجید سعیدی در اداره کل مدیریت بحران استانداری کرمان تقدیر شد.

به گزارش دل عالم به نقل از ایسنا، علی بیگ زاده معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار کرمان در این آیین با ابلاغ پیام قدردانی و تبریک استاندار کرمان عنوان کرد: تنوع و گستردگی اقلیمی در ایران موجب شده که جزو ۱۰ کشور اول به لحاظ بلایای طبیعی باشیم. 

وی به بحران خیز بودن استان کرمان نیز اشاره داشت و افزود: با بکارگیری اصول و ضوابط در حوزه مقابله توانسته ایم از شدت بحران ها و آسیب ناشی از آن جلوگیری کنیم. 

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار کرمان با بیان اینکه مواجه با بحران در چهار مرحله قبل، آغاز، حین و بعد از آن باید اتفاق بیفتد و اشراف کامل به مسائل در این زمان ها داشت تصریح کرد: بیشترین فعالیت ها به حوزه پیشگیری معطوف می شود و در مراحل بعد آمادگی، مقابله و بازتوانی و بازسازی است. 

بیگ زاده خاطرنشان کرد: مدیریت بحران کاری فراملی است و مهمترین کارکرد در این مجموعه هماهنگی است. 

برچسب ها :

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید :

  1. نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  2. نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
  3. نظرات پس از ویرایش ارسال می‌شود.
دیدگاه شما ثبت شد
مطالب پیشنهادی
دل عالم

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به پایگاه خبری دل عالم می باشد.