پنج شنبه6 ارديبهشت 1403     Thursday, April 25, 2024
1400/01/19
کدخبر :45593
45
چاپ :

برنامه‌های جمعی فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرمان لغو شد

معاون شهردار و رییس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرمان از لغو تمام برنامه‌های جمعی این سازمان از جمله برنامه‌های مربوط به نخستین جشنواره جهانی نقاشی کودک شهرداری کرمان خبر داد

به گزارش دل عالم به نقل از ایرنا،

 معاون شهردار و رییس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرمان از لغو تمام برنامه‌های جمعی این سازمان از جمله برنامه‌های مربوط به نخستین جشنواره جهانی نقاشی کودک شهرداری کرمان به‌ علت وضعیت قرمز کرونا خبر داد.

 محمد جهانشاهی روز پنجشنبه در جمع رسانه‌ها افزود: در راستای تسهیل جهت مشارکت کودکان و نوجوانان مناطق مختلف شهر کرمان به‌ویژه مناطق کم‌برخوردار در جشنواره جهانی نقاشی کودک شهرداری کرمان، برنامه‌هایی تدارک دیده شده بود، که برخی از برنامه‌های در نظر گرفته شده، روز گذشته ۱۷ فروردین‌ماه در فرهنگ‌سراهای ماه بنی‌هاشم و جان جهان برگزار شد، اما از امروز با اعلام وضعیت قرمز کرونا در شهر کرمان، ادامه این برنامه‌ها تا اطلاع بعدی لغو شد.

وی برگزاری جشنواره جهانی نقاشی کودک شهرداری کرمان را بهترین فرصت برای کودکان و نوجوانان کرمانی جهت شرکت در یک رویداد در سطح بین‌المللی دانست و گفت: به‌دلیل ایجاد وضعیت قرمز کرونا در شهر کرمان، شهروندان جهت آماده‌سازی و ارسال اثر به دبیرخانۀ این جشنواره، باید به‌صورت انفرادی اقدام کنند.

معاون شهردار کرمان در عین حال بیان کرد: البته افرادی که امکانات لازم جهت ارسال اثر را ندارند، می‌توانند آثار خود را جهت بارگذاری به مراکز فرهنگی شهرداری ازجمله فرهنگ‌سراها و خانه‌های فرهنگ تحویل دهند.

علاقه‌مندان جهت اطلاع از چگونگی شرکت در جشنواره جهانی نقاشی کودک شهرداری کرمان و ارسال اثر، می‌توانند به سایت https://cipfk.com/ مراجعه کنند.


مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید :

  1. نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  2. نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
  3. نظرات پس از ویرایش ارسال می‌شود.
دیدگاه شما ثبت شد
مطالب پیشنهادی
دل عالم

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به پایگاه خبری دل عالم می باشد.