شنبه1 ارديبهشت 1403     Saturday, April 20, 2024
1400/01/21
کدخبر :45655
49
چاپ :

برای نجات جان مردم باید محدودیت‌ها را اعمال کنیم

استاندار کرمان با اشاره به شروع موج چهارم کرونا و لزوم اعمال محدودیت‌های کرونایی، گفت: «می‌دانیم مردم در گرفتاری و سختی هستند، اما برای نجات جان مردم باید محدودیت‌ها و تعطیلی‌ها را ایجاد کنیم».

به گزارش دل عالم به نقل از فردای کرمان ،استاندار کرمان با اشاره به شروع موج چهارم کرونا و لزوم اعمال محدودیت‌های کرونایی، گفت: «می‌دانیم مردم در گرفتاری و سختی هستند، اما برای نجات جان مردم باید محدودیت‌ها و تعطیلی‌ها را ایجاد کنیم».

 علی زینی‌وند 19 فروردین‌ماه در جلسه‌ی ‌فوق‌العاده قرارگاه فرماندهی مدیریت بیماری کرونا استان بیان کرد: «مبنای مدیریت محدودیت‌ها طرح جامع هوشمند است که تکلیف شهرهای قرمز، نارنجی و زرد در آن مشخص شده و هیچ استثنایی هم نمی‌توانیم قائل شویم».

وی افزود: «شرایط کنونی و موج چهارم بیماری با توجه به برگزاری دورهمی‌ها و عادی‌انگاری صورت گرفته، کاملا قابل پیش‌بینی بود، با این حال اگر همت کنیم و نکات مراقبتی را رعایت کنیم، کنترل این موج (پیک) می‌تواند راحت‌تر باشد».

استاندار کرمان افزود: «تعطیلات نوروزی را پشت سر گذاشته‌ایم و قاعدتا میزان مراجعات به اصناف کمتر شده است، ضمن این‌که ماه مبارک رمضان را در پیش داریم و فضای این ماه برای غلبه بر پیک بیماری کمک‌کننده است».

زینی‌وند ادامه داد: «امیدواریم با غلبه بر این پیک به واکسن فراگیر نیز برسیم، اما تا یک ماه آینده با سختی مواجه هستیم».

استاندار کرمان از آمادگی بیمارستان‌ها برای مقابله با موج جدید کرونا خبر داد و از همه‌ی بیمارستان‌ها و مراکز درمانی از جمله مراکز نیروهای مسلح خواست تا ظرفیت‌های خود را برای این امر در نظر بگیرند.

وی با تاکید بر اصل مراقبتی« خانه ماندن» گفت: «کنترل ورودی و خروجی شهرها با استقرار نیروهای انتظامی و کمک فرمانداران در به کارگیری همه‌ی ظرفیت‌ها را خواهیم داشت».

زینی‌وند کرمان اظهار کرد: «می‌دانیم مردم در گرفتاری و سختی هستند، اما راهی به غیر از اعمال محدودیت‌ها نداریم، برای نجات جان مردم باید محدودیت‌ها و تعطیلی‌ها را ایجاد کنیم».

برچسب ها : استاندار کرمان

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید :

  1. نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  2. نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
  3. نظرات پس از ویرایش ارسال می‌شود.
دیدگاه شما ثبت شد
مطالب پیشنهادی
دل عالم

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به پایگاه خبری دل عالم می باشد.