چهارشنبه5 ارديبهشت 1403     Wednesday, April 24, 2024
1400/11/24
کدخبر :63725
67
چاپ :

اقدام درست ربیعی در نشست خبری

دو تیم مس رفسنجان و پدیده مشهد در چارچوب هفته شانزدهم لیگ برتر فوتبال ایران به مصاف یکدیگر رفتند و درپایان شاگردان محمد ربیعی با نتیجه سه بر یک به پیروزی رسیدند.

مصاف در دیدار های اولیه نیم فصل دوم مسابقات بسیار سخت است چرا که تیم ها پس از تجدید قوا و برطرف کردن نقاط ضعف خود به لیگ باز می گردند و همین موضوع کار را بر ای تیم هایی که نیم فصل نخست مسابقات را با نتیجه مطلوب تری نسبت به حریفشان به پایان برده اند، سخت می کند.

به گزارش دل عالم به نقل از ایسنا، حالا اگر این دیدار با تیم های قعر جدولی انجام شود که عمدتا از شرایط مطلوبی بهره نمی برند کار را سخت تر از آن چیزی که هست می کند ولی تیم برنده اگر از این مسابقه دشوار سربلند خارج شود می توان به ادامه راهش در مسابقات و کسب رتبه تک رقمی و یا سهمه آسیا امیدوار بود درست مانند اتفاقی که برای مس رفسنجان پس از دیدار با پدیده رخ داد.

محمد ربیعی سرمربی مس رفسنجان در نشست خبری پیش از دیدار تیمش با پدیده مشهد گفت که هدف گذاری ما کسب سهمیه آسیا نیست.

آنچه ربیعی در نشست خبری گفت را می توان اقدام مثبتی در راستای تزریق آرامش به تیمش دانست چرا که گفتن کسب سهمه آسیا می تواند فشار زیادی را به او و شاگردانش تحمیل کند که در ادامه لطمه های جبران نا پذیری را به تیمش وارد کند درست مانند اتفاقی که کارلوس کی روش برای تیم ملی ایران در جام ملت های آسیا 2019 رقم زد.

با وجود اینکه همه طرفداران فوتبال آسیا از ایران به عنوان مدعی کسب عنوان قهرمانی یاد می کردند کی روش در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر یمن  از تیمهای استرالیا، کره جنوبی و ژاپن به عنوان مدعیان تاریخی قهرمانی در جام ملت های آسیا نام برد و با این کار فشار را از روی تیمش برداشت کاری که ربیعی در نشست خبری پیش از بازی برابر پدیده انجام داد اما باید امیدوار بود اتفاقی که در پایان راه برای کی روش و تیمش در آن مسابقات رخ داد برای ربیعی و تیمش در پایان فصل تکرار نشود.

گل‌زنی منشا همان قدر که جذاب است می تواند مخرب هم باشد

شاید یکی از تکراری ترین کارها در فوتبال ایران گلزنی گادوین منشا باشد اما کادر فنی مس باید به یک نکته توجه کند که اگر در طول بازی ها اکثر توپ ها به منشا برسد تیم مقابل و تیم های که پس از آن مسابقه برای دیدار برابر مس می آیند با استفاده از علم آنالیز راه های گلزنی منشا را مسدود می کنند.

مانند اتفاقی که در دقایقی از دیدار برابر پدیده رخ داد و اگر فکری بر ای این موضوع نشود می تواند در درازمدت و مقابل تیم های بالا نشین بویژه استقلال و پرسپولیس که منشا سابقه بازی برای آنها را دارد، دردسرساز شود.

برچسب ها :

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید :

  1. نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  2. نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
  3. نظرات پس از ویرایش ارسال می‌شود.
دیدگاه شما ثبت شد
مطالب پیشنهادی
دل عالم

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به پایگاه خبری دل عالم می باشد.